czwartek, 12 listopada 2020

Album zimowy - Zegar

 Cześć Kochani!

Dzisiaj znów wpadam z nowością ale jak się mogę nie pochwalić :) 


Wygrałam paczuszkę od Tekturkowo, a w niej nie tylko cudowne świąteczne i zimowe tekturki, którymi jeszcze będę się chwalić ale także najnowsze papiery od ScrapBoys - wiecie jak ich uwielbiam. Tak więc nie mogłam się oprzeć i musiałam stworzyć ten album, zwłaszcza jak zobaczyłam ten zegar w kolekcji Winter Time - zakochałam się i wiedziałam, że trafi na okładkę. Środek albumu miał delikatnie przypominać plastry drewna, które zresztą także znalazły się na kartach tej kolekcji. Album pomieści od 20 zdjęć, sześć na kartach w środku, reszta na wodospadzie na ostatniej stronie, można także kilka dodatkowych schować w kopercie na pierwszej stronie. Album jest stworzony na zdjęcia formatu 9 x 13 cm, jest zapinany łańcuszkiem na karabińczyk, album można postawić dzięki stojaczkowi na tylnej

okładce - takiemu samemu jak przy ramkach na zdjęcia, dzięki czemu może także posłużyć jako wspaniała ozdoba kominka lub półki. 








Skarpeta i dzwon są ruchome :) 






Tył albumu jest czarny, aparat jakoś wybarwił mi to zdjęcie. 


Dajcie znać co myślicie :) 

Ściskam mocno :* 

8 komentarzy:

  1. Super album Kamilko.:) Przyznam, że chyba pierwszy raz widzę taki format. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama kombinowałam jak tą okładkę ugryźć żeby wyszło dobrze i przyznam że jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Piękny, ta okładka wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dużo nie musiałam dodawać, papiery same robią robotę.

      Usuń
  3. Cudo! Patrzę, patrzę i dalej nie wiem jak takie cuda się robi :D Czarna magia dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kiedyś też tak patrzyłam i zarzekałam się że nie ruszę albumów a teraz widzisz - przepadłam :) Myślę że jak byś spróbowała to mogłoby ci się spodobać ;)

      Usuń
  4. Przepiękny album i ma świetny kształt i te wszystkie ozdoby w środku, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń