poniedziałek, 13 lipca 2020

Kilka karteczek

Cześć!
Dzisiaj wpadam pochwalić się wygraną u Preety Digi i karteczkami które powstały z otrzymanych grafik.


Na fb Pretty Digi znalazłam dzięki znajomej i zakochałam się w tamtejszych grafikach, traf chciał że wygrałam jedną z nowych kolekcji i w ramach niespodzianki mogłam sobie wybrać także stemple digi. Wybór nie był łatwy, bo tyle tam piękności ale zakochałam się w tych cudownych pszczółkach, z których wykonałam kartkę widoczną na zdjęciu powyżej. Tło jest podebrane z nowej kolekcji, kawałek drzewka zapożyczony z papierów Mintay by Karola, no i zielone kwiatki są nie wiadomo skąd a tak cała reszta jest z wygranej kartki. Poniżej kilka prostych karteczek z wspomnianej nowej
kolekcji, która na komputerze nie wyglądała tak dobrze jak w rzeczywistości :)


Przy tych kartkach wykorzystałam napisy z paseczków a nawet fragment loga ;)



Jak zawsze klik na zdjęcie żeby powiększyć.

Dziś to tyle, pozdrawiam cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Kamilo kartki prześliczne, a moja faworytka to ta pierwsza kartka z różami i koronką.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta też się bardzo podoba :) Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Jak ja uwielbiam Twoje kartki <3 Mogłabym je oglądać godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, pszczółki wywołują uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, szczególnie pierwsza i trzecia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń