poniedziałek, 6 lipca 2020

Kartka - pielucha

Cześć!
Dzisiaj wpadam z kartką zrobioną na wyzwanie Art Piaskownicy - Kartka Ubranko/Gadżet dla dziecka.


Jak widać wybrałam część ubranka dla dziecka, czyli pieluchę :)
Niedługo kartka wraz z prezentem powędrują do przyszłej mamy, na razie jednak powstała tylko ona dzięki wyzwaniu które popchnęło mnie do wcześniejszego jej zrobienia, a miałam ją robić na końcu :P Czeka mnie jeszcze zrobienie głównego prezentu dla przyjaciółki ale na razie nie zdradzę jednak
co to będzie w razie gdyby skubana odwiedziła bloga ;)


Pielucha jest otwierana z miejscem na życzenia, ponieważ już wiadomo że będzie to dziewczynka to kartkę utrzymałam w klasycznym różu i bieli. Dodałam kilka maleńkich perełek dla ozdoby i białą wstążkę, kółeczko z napisem na przodzie kartki i środkowy cytat, to darmowe digi stemple pobrane z bloga Hello scrap.  Stempel na przodzie jest zahaczony tylko o srebrną agrafkę przypiętą do wstążki.


Miejsce na życzenia zostawiłam sobie jeszcze puste, wypełnię je w późniejszym czasie.


Właściwie na dziś to tyle, koniecznie dajcie znać czy wam się podoba taka pielucha ;) 
Kartkę jak już wyżej wspomniałam zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy:


Ściskam mocno :*

3 komentarze:

  1. Kamilko jako kartka z okazju narodzin rewelacja.
    I ta wymowna agrafka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na kartkę w kształcie pieluchy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, oryginalny pomysł Kamila! Urocza pieluszka :)

    OdpowiedzUsuń