niedziela, 14 czerwca 2020

Kartka z wróżką

Cześć!
Dzisiaj szybko wpadam z karteczką z papierków Scrapboys


Do stworzenia tej karteczki użyłam kolekcji Sewing Love i Fairy Land, bo po prostu tak mi się złożyły elementy obu, że nie mogłam się oprzeć. Powstanie w podobnym tonie jeszcze jedna ale
jakoś nie mogę się zabrać za jej dokończenie, coś w połowie zabrakło mi weny.


Na dziś się pożegnam, ale najpierw ogłoszę, że wreszcie zabrałam się za koraliki więc niedługo - wreszcie, pojawi się coś z biżuterii na blogu.
Pa :*

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka Kamilko! Ta wróżka jest piękna!:) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! lisek od razu przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Faktyczne, w pierwszej kolejności uwagę przykuwa lisek, w drugiej wróżka ;-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka pięknie się prezentuje :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, jestem zachwycona!
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń