środa, 6 maja 2020

Kartka w różach i kilka innych

Hej! Hej!
Dzisiaj efekt moich ostatnich poczynań z kartkami.


Ta powstała po LIVE Natalii Królak, pracowała ona co prawda na zupełnie innych papierkach ale niesamowicie spodobał mi się jej pomysł na kompozycję i postanowiłam się nim nieco zainspirować. Kartki które akurat rzuciły mi się w oko do tego projektu są w bladych odcieniach różu i szarości z dodatkiem bieli, co zdecydowało też o stylu w jaki poszłam czyli Shabby Chic. Dodałam pomalowaną białą farbą tekturkę, białe i różowe różyczki, powycinane elementy: kwiatki i listki, znalazło się także miejsce na kokardkę ze sznurka i obowiązkowo trochę blasku w formie
kryształków.


Użyłam ślicznych papierów od AltairArt na bazach a także przy wyciętych dziurkaczem listkach, obrazek w ramce gdzieś mi się pojawił nie wiadomo skąd, pewnie wycięty z jakiejś gazety ale nie potrafię wskazać konkretów.


Doskonale sprawdzi się na każdą okazję, czy to zbliżający się Dzień Mamy, czyjeś urodziny, podziękowania, itp.

Kartkę tworzyłam specjalnie na wyzwanie z okazji Dnia Scrapbookingu z AltairArt więc i tam je umieszczam :)


Na wyzwania na fb AltairArt także zrobiłam kilka kartek w innych stylach, które zobaczycie poniżej.

Styl Boho:





Styl Clean & Simple:


Styl Klasyczny:



I zakładka do książki w stylu Vintage:


Na dzisiaj aż tyle.
Do zobaczenia później :*

2 komentarze:

  1. Świetne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń