niedziela, 6 października 2019

Organizer z kasztanów

Cześć!
Złapałam dwa dni wolnego od pracy i działam, dzisiaj chciałam się pochwalić organizerem na biurko, który zrobiłam z kasztanów.


Kilka dni temu, po ostatnich wichurach miałam szczęście przypadkiem w drodze do pracy nazbierać sporo kasztanów w okolicznym parku. Byłam zupełnie nieprzygotowana więc siatki żadnej pod ręką,
dlatego szłam z torebką wypełnioną do pełna, ledwie doszłam do pracy :)
Dla ciekawych zajęły z pół takiej sporej siatki.


Szukałam na nie jakiegoś pomysłu i dziewczyny z pasartowego fb, bardzo mi pomogły rzucając pomysłami, ale koniec końców i tak zrobiłam coś innego :P
Tak więc z braku jakiegoś organizera na biurko na linijkę, klej, długopisy itp. zrobiłam sobie taki z kasztanów, posklejałam klejem na gorąco i dodałam ładną wstążkę w kolorze pomarańczowym - taką jesienną ;)

Mój organizer zgłaszam na wyzwanie art-piaskownicy bo to ono podsunęło mi pomysł na moje kasztany.



Pozdrawiam Wszystkich cieplutko :*

9 komentarzy:

  1. Miałaś Kamilko rewelacyjny pomysł na wykorzystanie kasztanów ja bym w życiu na to nie wpadła. Fajny jest ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalny pomysł! ostatnio na spacerze także trafiłam na kasztany i nie mogłam się oprzeć, by kilku nie zabrać ze sobą do domu :) mam ich sporą miseczkę i są dekoracją na ławie, a docelowo mają być dodatkiem do zdjęć w jesiennych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, oryginalny organizer wyszedł :) Też nazbierałam dużo kasztanów, jak leżą na ziemi brązowe i błyszczące to nie sposób nie podnieść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ого! Оригинально! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę w końcu coś innego niż tradycyjne ludziki i koniki :D Zawsze zbieram kasztany ale jakoś nie mam pomysłów co z nimi zrobić a tu coś ciekawego i praktycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilko Twój organizer jest świetny!! :)) Brawa za pomysł :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń