środa, 13 lutego 2019

Kartka walentynkowa z guziczkami

Cześć!
Już za parę minut mamy uroczą datę 14 lutego, czyli dzień zakochanych. 


Sama zakochana nie jestem i tego dnia jakoś specjalnie nie obchodzę, ale zrobiłam kartkę w sam raz na walentynki. Kartka jest bardzo prosta, dlatego chciałam dodać jakiś ciekawy element, wyszperałam kilka guziczków z moich pojedynczych zbiorów i nakleiłam na serduszka, myślę, że
ciekawie to wygląda. I mimo, że jest to skromna i prosta praca to kartkę zgłaszam na wyzwanie w szufladzie - klik.


Zarówno parom jak i singlom życzę radosnego, i pełnego uśmiechu dnia świętego Walentego :)
Pozdrawiam cieplutko :* 

2 komentarze:

  1. Super pomysł z guziczkami :).

    Piękny wykrojnik z love :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, a pomysł z guzikami bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń