środa, 26 grudnia 2018

Trochę kolczyków czyli nadrabiam zaległości

Cześć Wam!
Nieco spóźnione, ale chcę Wam złożyć najlepsze życzenia z okazji świąt, dużo zdrowia i odpoczynku, ogrom spełnionych marzeń i radości w nowym roku. :* 

Trochę mnie ostatnio nie było na blogu, niestety rzeczywistość mnie nieco przygniotła wraz z ogromem pracy na studiach, więc postaram się to nadrobić. 


Pokażę Wam kilka par kolczyków w świątecznym klimacie, które ostatnio u mnie powstały. Pierwsze, które widzicie zrobione są z kolorowych dzwoneczków o delikatnym dźwięku, w sam raz na święta, aby nie tylko błyszczeć. Te poniżej zaś wykonane są z małych słodkich pomponików, zrobiłam
dwie pary, czarno - czerwoną i zielono - szarą.



A na koniec jeszcze kolczyki z różowymi kwiatkami, już nieco mniej świąteczne, a bardziej elegancko.



Na tą chwile uciekam, ale niedługo pokażę Wam ile czapek narobiłam ;)


3 komentarze:

  1. Urocze kolczyki. :D Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki :) Te z pomponami całkiem mnie urzekły ;) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolczyki, mi najbardziej się podobają ostatnie kwiatki, choć te pierwsze są też cudne. Pozdrawiam i z chęcią czekam na kolejne prace z biżu :)

    OdpowiedzUsuń