środa, 22 sierpnia 2018

Bransoletki na dysku

Cześć!
Ostatnio dużo się dzieje, czasu na robótki nie mam tak dużo - niestety. A niby wakacje to czas leniuchowania, wolny czas na odpoczynek - chyba jednak nie u mnie ;)


Za to na ostatnim spotkaniu pasartowym/rękodzielniczym nauczyłam się robić bransoletki na dysku kumihimo i wpadłam w wir pracy.  Moja ostatnia w dwóch odcieniach różu, jaśniutkim i ciemnym z piękną zawieszką, ze złotymi dodatkami na zdjęciu powyżej. Poniżej możecie zobaczyć bransoletkę
w srebrnym kolorze z motylem, która powstała w kolejce do chirurga.


A tutaj pierwsze trzy, które jeszcze czekają na wykończenie z powodu niewystarczającej ilości odpowiednich wklejek. 


Co robię gdy nie leniuchuję? Uczę się nowych technik i robię bransoletki ;) Bransoletkę z pierwszego zdjęcia zgłaszam do wyzwania art-piaskownicy, którego baner macie poniżej.


Pozdrawiam cieplutko :*

18 komentarzy:

  1. Świetne bransoletki i te niewykończone też już dobrze się prezentują :)
    Kurczę, leży u mnie dysk do kumihimo już dobre dwa lata i jakoś nigdy nie ma czasu żeby chociaż spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki :) u mnie na tapecie są rozgwiazdy. Ale kiedyś też bym chciała spróbować, tylko ciągle to odkładam - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja polecam się zabrać, naprawdę fajna zabawa :)

      Usuń
  3. Piękne bransoletki, zwłaszcza dwukolorowa :) Można z nich zrobić kolorowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mi się ta dwukolorowa widzi, ma coś w sobie :D

      Usuń
  4. Bardzo fajne. :D Nie widziałam, że na dysku można robić koralikowe bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można, widziałam nawet takie ze wzorami, np. kwiatkami :D Jeszcze za tak skomplikowane się nie biorę ale na pewno i je spróbuję.

      Usuń
  5. Piękne, ta zielona jest najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne bransoletki. Dziękuję za udział w zabawie Art - Piaskownicy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne bransoletki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bransoletki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się prezentują :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się ogromnie, że tak się podobają :D Również pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Tak trzymać:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń