środa, 19 stycznia 2022

Brelok do torebki z nieużywanych przydasi

 Cześć Kochani!

Wpadam dzisiaj z futrzanym brelokiem zrobionym z zalegających mi elementów, na które wcześniej nie miałam pomysłów.


Dawno temu wzięłam się za tworzenie naszyjnika z koralików super duo i metalowej bazy, niestety gdzieś w połowie pracy straciłam swoją wizję i coś mi nie pasowało, element ten trafił więc do szuflady czekając na swój czas. Z zalegających przydasi znalazłam też futerko, jakiś metalowy kwiatek(po co ja go kupiłam?) i chwost, który mi do niczego nie pasował. Na starej metalowej bransoletce zamocowałam futerko i do niego przykleiłam okrągły element z koralikami w kolorze neonowego pomarańczu, zieleni i takiego szarego brązu. Poniżej i od tyłu pracy przyczepiłam zielony chwost z metalową blaszką, a u góry mojego futrzanego elementu - także z tył pracy żeby jedynie delikatnie wystawało, umieściłam metalowy kwiatek, dołożyłam kółeczko na łańcuszku, zabezpieczyłam tył i brelok gotowy. 



Tak prezentuje się na mojej torebce, od razu ciekawiej :) 


Mój futrzany brelok jest futrzany dzięki wyzwaniu szuflady, gdzie tematem jest właśnie futro. 
Tam więc wędruje ;) 


Ściskam wszystkich mocno :* 

2 komentarze: