poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Ślimaczki i żyrafki czyli zwierzęca wymianka kartkowa

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was dwie ostatnie odsłony zabawy u Lidki z bloga Misiowy zakątek, czyli zwierzęce wymianki kartkowe.
W zeszłym miesiącu tematem przewodnim były ślimaczki, w tym żyrafki, poniżej znajdziecie karteczki zrobione przeze mnie i te które miałam przyjemność otrzymać. :)



Zaczynając od ślimaczków, trzeba powiedzieć, że była ta karteczka dla mnie wyzwaniem ale udało mi się coś stworzyć.
Karteczkę powyżej zrobiłam ja, a powędrowała ona do Magdy z bloga Zacisze Lenki. Kartka z przeuroczym ślimaczkiem poniżej przywędrowała do mnie od Mici Marzeny Przybyły. Jest to
największa kartka jaką dostałam, mieściła się w kopercie a4 i sprawiła mi niesamowitą frajdę .


 A teraz czas na żyrafki, tym razem to ja robiłam naszej organizatorce karteczkę, Lidka dostała żyrafkę w brązach i złocie, którą widzicie poniżej.


Karteczka, którą podrzucił dla mnie listonosz przysłała mi Agnieszka z bloga W cichym zakątku. Dostałam kartkę z cudowną haftowaną żyrafką i muszę przyznać, że jest przesłodka.



Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za karteczki, są wspaniałe.
Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuję Kamilko za śliczną karteczkę ze ślimakiem i niebieskimi kwiatuszkami.:) Przesłodkie karteczki z żyrafami i super składaczek od Marzenki.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki zrobiłaś i śliczne dostałaś :) Gratuluję udanej wymianki i umiejętności, ja jednak jestem niekartkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Też tak długo o sobie myślałam ale w pewnym momencie wpadłam :) Ostatnie pół roku więcej siedzę w kartkach niż w koralikach, czekam aż to się wyrówna i zachce mi się koralikować.

      Usuń
  3. Kamilko bardzo lubię wyzwania i przyznaję że i dla mnie kartka była wyzwaniem . Długo nie miałam pomysłu .
    Przesłodkie kartki stworzyłaś.
    Słodka jest żyrafka od Agnieszki.
    Karteczkowa zabawa u Lidzi bardzo wciąga.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kartka w innym stylu, a wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń